20:00:00

SZKOLNE DIY I TUTORIALE

Ach nie ma to jak być blogowym laikiem i nie potrafić poprawnie ustawić automatycznej publikacji:P Ten post miał się ukazać już bardzo dawno temu. Wyjechałam i liczyłam, że blogger sam odwali za mnie robotę - przygotowałam posty, naklikałam coś w ustawieniach i... nic. No, dzięki temu przez najbliższe dni posty będą się ukazywać codziennie, bo mam ich spory zapas:)

Żeby umilić sobie jakoś kolejny rok spędzony w szkole/na uczelni wystarczy odrobina wyobraźni:) Kiedy otaczają nas piękne przedmioty, szczególnie takie w które sami włożyliśmy trochę pracy i serca, to nawet odrabianie prac domowych staje się czymś przyjemnym.
Oczywiście zapraszam nie tylko uczennice i studentki, bo patenty, które Wam tu zebrałam są bardzo uniwersalne:)

1. Plecak!




2. Książki i zeszyty




3. Gadżety i organizacja




Co wy na to? Lubicie odpicowywać 

3 komentarze:

  1. fajnie rzeczy!;) jak tylko znajdę trochę czasu to może coś stworzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać z niczego mozna zrobić coś fajnego i oryginalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zbyt dużym leniem na coś takiego. :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger