21:45:00

MIESIĄC Z ŻYCIA MOICH WŁOSOW - LIPIEC 2014

Lipiec, totalne rozleniwienie i olewka włosomaniactwa:) 

Co się działo w lipcu?
  • ścięłam 5 cm, jak widać na prosto
  • przyrost... jakieś 0,5 cm :(
  • suszarka poszła w ruch jedynie 2 razy
  • zero lokówki, hurra!
  • słabo było z olejowaniem, za to zawsze długo trzymałam wszystkie odżywki

Oto efekty:

Jakieś takie rozmazane tuż po myciu
Tego samego dnia z przodu:)
12 godzin w warkoczu francuzie. Nie znoszę tego efektu i prostych końcówek:(


 Jakie plany na sierpień?
  • olejowanie raz w tygodniu
  • wziąć się znowu za wcierki, bo przyrost błaga o pomstę do nieba
  • pójść do fryzjera, bo nie podoba mi się te domowe cięcie na prosto
  • zrobić chociaż jedną Niedzielę dla włosów i wrzucić ją na bloga:)

 Są wakacje, więc nie zadręczam Was treścią, a siebie nadgorliwymi postanowieniami. Leńmy się wspólnie!:)


23 komentarze:

  1. Mam takie same plany na sierpień, za wyjątkiem wcierek, bo na przyroście aż tak mi nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zależy, bo u fryzjera pewnie stracę dobrych kilka cm:(

      Usuń
  2. Nawet te po warkoczu mi się mega podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czym farbujesz włosy? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakichś 3 lat nie sięgam po farbę. To co pozostało na włosach to zwykły rozjaśniacz. Nie polecam :D

      Usuń
    2. W takim razie muszę to napisać: masz cudny kolor włosów! :)

      Usuń
  4. Nawet tak "skąpa" pielęgnacja im nie zaszkodziła, efekt po francuzie faktycznie jest niezbyt (końcówki). Choć włosy są w dobrej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie znalazłam żadnej satysfakcjonującej alternatywy dla warkoczy:( Lokówka to chyba jedyne wyjście, żeby nie mieć tych odgniotków.

      Usuń
  5. Cuuuudowne <3 Ja tez obcięłam ponad 5 cm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa włosomaniaczka nożyczek się nie boi! :D

      Usuń
  6. Bardzo mi sie podobaja po tym warkoczu :) Udanego 3mania sie postanowien zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też b y mi się podobały, gdyby nie te paskudne końce:P

      Usuń
  7. Wspaniałe włosy, uwielbiam Twój kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się podoba ten efekt po francuzie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie proste końcówki, to fale po francuzie byłyby genialne! :) Podziwiam Twoje włosy i nie mogę się napatrzeć, widać, że są dopieszczone. Ja ostatnio też zaniedbałam olejowanie na rzecz odżywek, a wcześniej mi się to nie zdarzało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała mieć takie długie włosy, też mi pomału rosną :(.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włosy, na prawdę :). Obserwuję i pozdrawiam :).
    http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger