15:18:00

TRENING WRZESIEŃ - MOJE ĆWICZENIA

Jestem laikiem, więc skorzystałam z pomocy autorytetów, by ułożyć sobie plan ćwiczeń na wrzesień. Nie jest to nic specjalnego, każda z was na pewno przebrnęła by przez to z łatwością i przyjemnością (tak, z ćwiczeń można czerpać wiele radości:P). Chcę całą jesień i zimę porządnie się zdyscyplinować i nabrać troszkę kondycji, żeby wiosną móc zacząć biegać.


1. Rozgrzewka - nieskomplikowana i lekka, w sam raz, by trochę się rozgrzać i nie stracić energii do kolejnych wypalaczy potu:)

2. Pośladki - moje ukochanie ćwiczenia! Wracam do nich od miesięcy:) Bardzo proste i efektywne!



3. ABS - to trening dziewczyn z ToneItUp. Klikając w ten link znajdziecie się w zakładce z ich ćwiczeniami na mięście brzucha. Ja wybrałam ten zestaw:



4. 28-Day Fitness Challenge - do tego zestawu również wróciłam z podkulonym ogonem. Agnes z fasterbetternicer jest autorką tego wyzwania:) Polecam!


5. Rozluźnianie i rozciąganie mięśni - znów z Mel B :) 




Ćwiczycie jesienią, czy odstawiacie treningi wracając do nich dopiero przed wakacjami?:)

34 komentarze:

  1. też ćwiczyłam podobne ćwiczenia, teraz mam trochę inny zestaw ćw., zanim zaczęłam nie wiedziałam, ze bd tak trudno się za to zabierać codziennie:D dobry post, na pewno się przyda:D zapraszam na rozdanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jesli komuś podsunęłam dobry pomysł:D Dziękuję za zaproszenie;p

      Usuń
  2. nie wiedziałam, ze Mel B pokazuje takie ćwiczenia, obejrzę sobie z chęcią te filmiki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Są bardzo proste, a dają kopa:D

      Usuń
  3. Też ćwiczę z Mel B! uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam! <3
    Zapraszam do mnie :*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo tu jej fanek:D Pora założyć jakiś fankulb :D

      Usuń
  4. Mel B ubóstwiam :D Polecam też Tiffany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przejrzałam jej filmiki i jest faktycznie świetna:D Za miesiąc włączę ją do treningów!:D Dzięki <3

      Usuń
  5. Uwielbiam ćwiczyć z Mel! :) właśnie zaraz biorę się za ćwiczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Haha:D Rozumiem, też całe życie byłam molem kanapowym:P

      Usuń
  7. ja tez od września wracam do ćwiczeń z Mel B...lubię ją o wiele bardziej niż Chodakowską...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, też nie przepadam za treningami z panią Ewą:P Mel <3

      Usuń
  8. Ja ćwiczyłam dużo i długo, ale teraz mi się tak odechciałoo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie mam motywacji. cwicze tylko jak mi sie zachce, choc codziennie smigam na rowerku patrzac na TV. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super:) Ja chciałabym mieć bieżnię w domu:D

      Usuń
  10. Chciałabym się w końcu zebrać w sobie i ruszyć du...o :)
    Jak się człowiek juz wkręci to ćwiczenia sprawiaja mnóstwo przyjemności - wcześniej nie zdawałam sobie sprawy ile endorfin się u mnie wywtarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeśli ćwiczeń nie traktujemy jak karę, to można czerpać z nich mnóstwo radości:)

      Usuń
  11. świetny plan! ja sama planuję sobie od nie wiem kiedy, a raczej gadam że planować będę i jak na razie nic z tego nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy raz się przemóc i przećwiczyć pierwszy dzień - potem jest już z górki:P

      Usuń
  12. Chyba zrobię z Ciebie małą ściągę bo mój facet cały czas mi wypomina, że kupił mi matę do ćwiczeń i ani razu z niej nie skorzystałam. Fakt jestem leniem i nie lubię ćwiczyć, ale sadełka zebrało mi się ciut za dużo, a przecież jeszcze nie czas na zimowe zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zainteresowałam:D Haha dokładnie, zimowe zapasy niech zostaną w spiżarni!:P

      Usuń
  13. Ja póki co przyzwyczajam organizm do zdrowszego odżywiania, później dołączę ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ćwiczenia, ja robię teraz na pośladki i nogi, od jakiegoś tygodnia, ale nieco inne, już się przyzwyczaiłam, ale po pierwszym dniu, to ledwo mogłam siedzieć i chodzić. ; p

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że ja nigdy nie mogę zmobilizować się do ćwiczeń :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O, też ostatnio parę razy ćwiczyłam z mel b :)
    Aczkolwiek przekonałam sięę też do jilian michaels! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaczęłam niedawno biegać i jestem bardzo zadowolona, mam dużo większą mobilizację niż przy wykonywaniu domowych ćwiczeń. Chociaż jeśli to robię to najczęściej ćwiczę z Tamilee Webb :)

    OdpowiedzUsuń


  18. ja od dziś zaczynam ćwiczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ćwiczenia z MelB - jest genialna:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zziajałabym sie po 3 minutach :)
    zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A w tym roku też masz wrześniowy trening?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowałam się jogą i wkrótce o tym napiszę :)

      Usuń