10:18:00

MANICURE TYTANOWY - POBIJE HYBRYDĘ?


Nie tak dawno świat kosmetyczny oszalał na punkcie lakierów hybrydowych. Dziesiątki firm wypuściło ogrom kolorów, dodatków i gadżetów, by klientki salonów i użytkowniczki domowych zestawów były jak najbardziej zadowolone z jakości oraz wyjątkowego wyglądu paznokci. 
Z czasem odezwały się jednak głosy rozczarowań - zniszczona płytka, osłabienie kondycji paznokcia, uczulenia. Ja znalazłam świetną alternatywę dla słabszych i delikatniejszych paznokci - manicure tytanowy. Stylizacja paznokci może być trwała i zdrowa!




Czym jest manicure tytanowy? 
Połączeniem bardzo trwałej stylizacji i odżywiania paznokci. Dzięki zawartości akrylu stylizacja jest niesamowicie twarda, natomiast tlenek tytanu izoluje płytkę i chroni ją przed szkodliwym światłem UV. W składzie znajdziemy także witaminę E i wapń - to ich zawartość sprawia,że paznokcie odżywiają się w trakcie stosowania. 
Cała aplikacja jest niezwykle ciekawa i przyjemna - bez użycia lampy UV. Proszki, które widzicie na zdjęciu utwardzają się dzięki preparatom w buteleczkach. 
  

Dzięki metodzie tytanowej możesz przedłużyć płytkę zarówno na tipsie jak i na formie. Sama jeszcze nie korzystałam z tej opcji - zrobiłam klasyczny manicure francuski na naturalnej płytce.

Jak długo się utrzymuje? Czy można uzupełniać? 
Można spodziewać się około 4 tygodni trwałości. Największym problemem jest zapowietrzanie się paznokci przy skórkach - to właśnie najczęściej wpływa na żywotność manicure tytanowego. Paznokcie można uzupełniać, jednak potrzebny jest do tego spory odrost - nie sądzę, że wiele z Was wytrzyma dłużej niż 2 tygodnie:P Natomiast ja ze względów higienicznych - wolę na nowo nałożyć tytan i móc obserwować stan paznokcia.


Moje wrażenia
Przede wszystkim - twardość nieporównywalnie większa od hybrydy! Paznokcie są bardzo cienkie, proszku ma być na nich niedużo, więc nie jest to trwałość kosztem wyglądu. Cały manicure wygląda przepięknie i naturalnie. To moim zdaniem kluczowa zaleta tej metody - cieniutkie i osłabione paznokcie będą zachwycone jak zmienia się twardość płytki. Cały dzień bawiłam się w stukanie w każdą możliwą powierzchnię, bo nie mogłam wyjść z podziwu, że nadmierna elastyczność i miękkość moich paznokci po prostu zniknęła:)


Jak wygląda zabieg
Płytkę przygotowuję podobnie jak przed każdym innym malowaniem. Potem używam buteleczki nr 1 Prep. Odtłuszcza płytkę i usuwa zanieczyszczenia. Bez tego przyczepność pudrów znacznie spada. Następnie stosuję nr 2 Base do której przyczepiają się pudry. To właśnie baza zawiera witaminy i wapń. Podstawiam paznokieć pod słoiczek i posypuję go lub zanurzam bezpośrednio w słoiczku z pudrem - odpowiednia ilość pozostaje na paznokciu. Potem malujemy kolejną warstwę bazy i ponownie nakładamy puder. By pudry dobrze się utwardziły nakładam nr 3 Activator. Twardy puder poleruję i nadaję mu ładny, gładki kształt, by na koniec nałożyć nr 4 Finish - żel nabłyszczający w pędzelku. Chroni paznokieć przed czynnikami zewnętrznymi, odżywia płytkę witaminami i wapniem  i nadaje połysk.

Jeżeli zmagacie się z bruzdami na paznokciach, nierównym kształtem i chcecie go wymodelować - można to zrobić przezroczystym pudrem przed nałożeniem koloru. Tym produktem można też przedłużać paznokcie.
Co ciekawe - tytan może być bazą dla hybrydy - jeśli podoba ci się jakiś kolor możesz śmiało aplikować go na tytan i uzyskasz dużo lepszą trwałość niż przy samej hybrydzie.
Usuwanie
Zupełnie jak przy hybrydzie - dezynfekujemy dłonie, piłujemy wierzchnią warstwę produktu i kładziemy namoczone waciki z acetonem. Wszystko zawijamy w folię aluminiową i po 10 minutach ściągamy cały kompres razem z tytanem. Produkt wygląda inaczej niż hybryda - raczej przypomina galaretkę i usuwa się w całości, nie kruszy się.

Dostępne w Polsce pudry i aktywatory to Revi i SNS. To wciąż młoda dziedzina, raczej salonowa ze względu na wysoką cenę produktów. Niezbędne jest specjalistyczne szkolenie, by móc nabyć takie kosmetyki, więc jedynie wykwalifikowana osoba może wykonać manicure tytanowy. Ceny wahają się od 80-120 złotych w zależności od rodzaju stylizacji.
Póki co - jestem zachwycona możliwościami tytanu! Jak Wam się spodobał?:)


Podobne posty:

62 komentarze:

  1. Ja dopiero co odkryłam manicure hybrydowy, więc może znowu jak minie moda na tytanowy to ja do tego dojdę - już tak mam haha. Mimo wszystko ciekawa alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ma swoje plusy - już dobrze wiesz jakie są wady i zalety danej metody i bogatsza w doświadczenia innych świadomie wybierasz dobrą opcję:P

      Usuń
    2. Musze powiedzieć że od pewnego czasu stosuje tytan i jest rewelacyjny A prowadzę bardzo aktywny styl życia i mam to nawet 4 tygodnie.

      Usuń
  2. Super nowość:) moje paznokcie reagują kiepsko na hybrydy nawet te wysokiej jakości, może ten produkt spełniłby moje oczekiwania?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mam pytanko jeżeli chciałoby się włączyć tutaj pyłek z efektem syrenki to na którym etapie? wtedy co te pudry?

      Usuń
    2. Tak, przed finishem nabłyszczającym na Base nr 2 lub pomiędzy 2 warstwy finisha. Można tą metodę łączyć z hybrydową, więc kolejna opcja to nałożenie syrenki na top hybrydowy, utwardzenie w lampie i ponowne nałożenie topu.

      Usuń
  3. A ja bym się chętnie na taki manicure skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!:) ja jestem zachwycona. Za 3 miesiące zdam relację, czy faktycznie działa odżywczo na płytkę.

      Usuń
  4. propozycja jest ciekawa, ale chyba jednak spasuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym wpisem. Niestety po dłuższym stosowaniu Semilaców dostałam alergii, hybrydy z innych firm nie do końca mi odpowiadają więc może mani tytanowy byłby świetną alternatywą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele się teraz słyszy o Semilac'ach. Przyznam, że nigdy im nie ufałam i nie dziwię się, że sprawy przybrały taki obrót :/
      Warto znaleźć salon, który robi tytan i spróbować - ta twardość jest po prostu genialna <3

      Usuń
  6. hmm a ja wciąż w tradycyjnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej metodzie, bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i kupiłam cały zestaw, a już coś nowego (przynajmniej dla mnie) się pojawiło i zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rynek kosmetyczny jest szybszy niż światło - ledwo da się nadążyć nad nowościami i łatwo przegapić naprawdę świetne rzeczy. Stąd mój post:)

      Usuń
  9. Słyszałam o tej metodzie, podobno jest popularna w Stanach, gdzie hybrydy z kolei są niszowe. Póki co jestem wierna lakierom tradycyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - tam jest bardzo dużo firm produkujących takie pudry. W ogóle akryl jest tam wciąż kluczową formą stylizacji, u nas już niedoceniany:)

      Usuń
  10. o tym jeszcze nie słyszałam:D w hybrydę bawiłam się raz. ale nie wyszła mi... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)
      Hybryda ma wiele zalet, nie skreślaj jej tak od razu! :)

      Usuń
  11. O tej metodzie nie słyszałam, na mojej płytce hybryda sprawdza się średnio, więc koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie - twardość płytki dużo większa, a i dodatkowe właściwości pielęgnacyjne bardzo mnie przekonują:)

      Usuń
  12. to bardzo ciekawa opcja, myślę że dla moich mocno zniszczonych paznokci byłaby odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję poznać ten rodzaj manicure i jakoś nie skradł mojego serca 😞

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Wykonuję manicure tytanowy już trzy lata i jak ze wszystkim są zachwycone i rozczarowane -każda z Pań ma inne oczekiwania! Z obserwacji mogę stwierdzić ze po tytanach płytka jest w dobrej kondycji tzn lepszej jak przed założeniem ! Jeżeli chodzi o hybrydę to płytka po prawidłowym zdjęciu jest tez dobra ! Dla mnie to mit ze hybryda hybryda niszczy - jedynie nieprawidłowe zdjęcie niszczy ! Przyzwyczajamy sie do pewnej twardości po założeniu czegokolwiek niestety po zdjęciu materiału czujemy sie jakby były słabsze paznokietki i są bo już bez materiału który tworzył ochronę i nadawał twardości ! Pozdrawiam Panie

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej temat dość dawny, ale może będziesz umiała mi pomóc. Kupiłam cały zestaw z SNS. Zrobiłam pierwszy raz manicure i po nałożeniu topu, po całkowitym wyschnięciu kolor totalnie matowieje. 😣 Nie wiesz co mogę robić nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo liquidu pewnie i to on matowi top. Można spolerować i dać jeszcze jedną warstwę. Jeśli masz lampę to użyj topu hybrydowego i po sprawie:P

      Usuń
    2. Mam ten sam problem...po nałożeniu topu paznokieć matowieje!!! :( PROSZĘ O POMOC :(

      Usuń
  16. Słyszałam, że można łączyć hybrydę i tytan. W jakim miejscu nakładać lakier hybrydowy? Zaraz po bazie? Na bazę i przezroczysty proszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszek utwardzasz, polerujesz, by był w miarę gładki i równy, a na to dajesz już lakiery hybrydowe (włącznie z topem ofc) :)

      Usuń
  17. Witam. Mam takie male pytanie. Po raz pierwszy zrobilam sobie paznokcie metoda tytanowa i po tygodniu jak pojawily sie niewielkie odrosty zauwazylam, ze lakier/puder przy skorkach jest bardziej chropowaty jakby niespilowany. Czy wplynie to w jakikolwiek sposob na trwalosc paznokci? Czy zostaly one poprawnie wykonane? Niestety w moim miescie jest tylko 1 salon, który zajmuje sie ta metoda wiec nie mam gdzie tego skonsultowac. Sama metoda i paznokcie bardzo mi sie podobaja i sa super trwale. tylko ta chropowatosc przy skorkach mnie martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że top (bardzo gęsty zresztą:p) nie był nałożony do końca. To raczej defekt estetyczny, niż błąd.

      Usuń
  18. Hej, napisałaś: "(...)wolę na nowo nałożyć tytan i móc obserwować stan paznokcia." - czyli rozumiem, że mogą zaistnieć jakieś niepożądane efekty? Jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nakładasz na paznokieć coś na dłużej (żel, hybrydę, tytan), to zawsze zachodzi ryzyko, że się ta stylizacja zapowietrzy, a w miejscu wolnej przestrzeni zagnieździ się pałeczka ropy błękitnej. Nie mam dużego doświadczenia z tytanem, więc wolałam ściągać go i nakładać na nowo. Nie jest to żadna wskazówka, raczej moja preferencja. Takie zapowietrzenia występują przy wszystkich trwałych metodach - żelu, akrylu, a nawet przy hybrydzie.

      Usuń
  19. witam ,top no wipe nie trzyma się na topie finish z revi,a jak myslisz jak by zastąpić pudry akrylem ? sprawdziłaś może czy hybryda po aktywatorze i wypolerowaniu się trzyma ? jaki nr pudru ma najbardziej przezroczysty odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się tu podmienić produktów. Akryl ma zupełnie inny aktywator i to już nie będzie mani tytanowe, tylko akrylowe, więc też nie widzę sensu zamiany:P
      Hybrydy trzymały się na tytanowej bazie idealnie. Jeśli chodzi o kolory - perfect clear jest najbardziej przezroczysty. Wg mnie nie nadaje się jednak do noszenia solo, bo widać ziarnistość pudru i nie wygląda to ładnie.

      Usuń
  20. odbyłam szkolenie z manicure tytanowego, natomiast mam problem z trwałością tego manicure, otóż zdarza się, że na końcach, przy wolnym brzegu ukrusza się często parę dni po aplikacji na płytce. potrafi wyszczerbić się- odpryskuje. Proszę o wskazówkę jak wyeliminować problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki są zawsze trudne - wymaga wprawy, by zrobić idealnie trwały mani. Być może to kwestia proporcji aktywatora i proszku, być może paznokcie z których odpryskuje są po prostu mega elastyczne i miękkie.
      Wyeliminować odprysków nie można, ale możesz starać się 'założyć' top jak najdokładniej okalając wolny brzeg także od spodu, a paznokcie miękkie i zniszczone maksymalnie skracać.
      Powodzenia :*

      Usuń
    2. Jak byłam na szkoleniu Revi to nam właśnie kazali nie zabezpieczać wolnego brzegu - podowali to jako przykład nawyku od hybryd, którego ciężko się wyzbyć :) Ja staram się tego nie robić właśnie. Przy odpryskiwaniu może problemem jest nierówna lub za gruba warstwa bazy?

      Usuń
  21. Witam.
    Robiąc hybrydy używałam spirytusu salic. jako środka odtłuszczajacego. Czy w przypadku tytanków można pominac prep. nr 1 i zastosować zamiennie spirytus?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, ten primer to zupełnie inny produkt. Pamiętaj, że tytan nie jest tak elastyczny jak hybrydka i paznokieć musi być idealnie odtłuszczony.

      Usuń
    2. Czy w takim razie mozna zastosowac primer kwasowy?

      Usuń
  22. Witam, Czy to prawda że trudniej usunąć manicure tytanowy, niż hybrydowy? i który manicure jest łatwiejszy do samodzielnego wykonania w domu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć , mam pytanie też używam revi, własnie okazało sie że mojej klientce zapowietrzyły się pod tytanem paznokcie. Gdzie był błąd? Złe przygotowanie płytki czy inny kłopot?

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusiłam się manicure tytanowy .....jestem zachwycona, ale obawiam się usunięcia, kosmetyczka powiedziała że się ściąga zupełnie inaczej od hybryd, trudniej. Nie wiem czy nie uszkodzi się płytka paznokcia. Poza strachem przed usunięciem nosi się rewelacyjnie. Czy można samemu w domu ściągnąć podobnie jak hybrydę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manicure tytanowy ściąga się podobnie, jak hybrydę - najlepiej w salonie, u specjalisty (wcale nie trudniej!). Przeszkolona kosmetyczna nie uszkodzi płytki, nie ma się czego bać :) a już na pewno nie kombinować samemu w domu! Chyba, że masz doświadczenie :)

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie można kupić taki zestaw? i ok. ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam mam pytanie co wchodzi w skład tytanu

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, czy jest może osoba, która ma alergię na tytan? Po tym jak dostałam alergii na lakiery hybrydowe znalazłam właśnie tytanki. Kupiłam cały zestaw i niestety tu też mam problem. Dosłownie
    2 h po zrobieniu manicure tytanowego mam kaszel i katar. Stosuję maseczkę, pochłaniacz pyłu i ciągle to samo. Po zrobieniu paznokci mam tygodniowy koszmar z nosem i duszącym kaszlem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem. Myślałam, że to maj i coś kwitnie.Dzis jestem pewna, że to jakiś składnik w tych buteleczkach. Koszmar nos zatkany teraz jeszcze kaszel i kichanie. Miałam nadzieję, że to nie to i będę mieć piękne tytanowe pazurki, zrobiłam manicure i za kilka godzin te objawy, dodam, że po raz kolejny i że to moja pierwsza alergia☹️

      Usuń
    2. Ja po hybrydzie dostaję alergii w postaci wyprysków, bolących bąbli a po zdjęciu wszystkiego z paznokcia, reakcja alergiczna ustępuje dopiero po 3 tygodniach. Ból jest nie do zniesienia, skóra schodzi mi z rąk przez wiele dni. Dodam, że testowałam różne hybrydy, nawet te których producent zarzeka się, że są hipoalergiczne.
      Uczuliło mnie wszystko jak dotąd.
      Czy któraś z Pań stosujących tytan miała podobne objawy?

      Usuń
    3. Ja mam mega tragiczne uczulenie na żel i hybryde...myslalam ze umre z bólu...nie spałam w tyg...na srodkach przeciwbólowych...balam sie ze mi palce odpadna...paznokcie stan makabryczny był...

      Usuń
    4. Ja miałam uczulenie na hybrydę, żel mi się słabo trzymał, natomiast tytan to produkt dla mnie dedykowany. Robię w salonie od 3 lat i jestem zachwycona.Mam chęć spróbować sama sobie zrobić, bo metoda wydaje się banalnie prosta :)

      Usuń
  29. To co z tym matowieniem?:) Dwa z dziesięciu paznokci mam matowe:/ za dużo liquidu tzn.aktywatora? Słyszałam, że ma być obficie...nie za obficie?:) Co do ściągania tytanu to Moim zdaniem,po zakończonej przez uczulenie przygodzie z hybryda uważam, że nie ma nic prostszego:) swoją drogą,czy myślicie, że po tytankach może wystąpić onycholiza? Tak skończyła się Moja przygoda z hybryda i chyba wmawiam sobie, że znowu coś zaczyna się dziać...co gorsza może to wypieram?:/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie tytanowy najlepiej się sprawdza, za każdym razem jest bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyprobowałaś hybrydę na bazie od tytanu? Czy to się trzyma? 😄

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze stawiałam na klasyczne lakiery ale ostatnio tytanowy bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie tytany się sprawdziły, ale mam również dużo lakierów hybrydowych. Dowiedziałam się u was że można hybrydę nałożyć na tytan. Tylko że po dwóch dniach lakier hybrydowy się po prostu odkleja od tytanu, schodzi w całości. Próbowałam z bazą i bez i ten sam problem. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  34. Odkryj perfekcyjną precyzję i niepowtarzalną jakość w pielęgnacji paznokci dzięki profesjonalnemu wyposażeniu - stwórz niezapomniane stylizacje każdego dnia! https://stalberry.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger