16:55:00

ZDENKOWANY - PRZECIWTRĄDZIKOWY PŁYN TONIZUJĄCY DR MEDICA

Dorosła baba, a daje się nabrać na takie tanie chwyty. Do zakupu tego płynu skusiło mnie... opakowanie. Lubię taką 'medyczną' szatę graficzną. Często niestety nie stoi za nią dobre działanie. Produkt już zdenkowałam, więc chętnie Wam o nim trochę opowiem. Czy dopisek Dr przed nazwą daje +10 do skuteczności kosmetyku? 
Płyn przeciwtrądzikowy od Dr Medica skierowany jest oczywiście do cery tłustej, mieszanej, z rozszerzonymi porami i zaskórnikami. Producent nic nie wpsomina o aktywnym trądziku ze zmianami zapalnymi. Warto na to zwrócić uwagę, bo szata graficzna, nazwa, substancje aktywne... wszystko sprawia wrażenie działania leczniczego. Nie posiada takowego i producent informuje nas, że "nie ma na celu zastapienia terapii medycznej".

Działanie ma być wszechstronne: nawilżanie, oczyszczanie porów, zapobieganie powstawaniu nowych zmian, ukojenie skóry, wysuszenie wyprysków.
Za to wszystko odpowiedzialny jest kwas azelainowy, migdałowy, niacynamidy o d-panthenol. Skład jest krótki, imponująco wysoko znajdują się w nim składniki aktywne. Nalezy natomiast ppamiętac, że nigdy nie poznamy stosunku wody do pozostałych składników. Ja mam wrażenie, że jest jej bardzo dużo.
INCI: Aqua (Water), Glycerin, Niacynamid, Azelaic Acid, Mandelic Acid, Panthenol, Allantoin, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance)

Użytkowało mi się go bardzo przyjemnie. Urocza buteleczka z ciemnego plastiku, prosta naklejka, ładny, świeży zapach. Bardzo przyjemnie mieć taki produkt w codziennej rutynie. 
Najgorsze jest to, że niestety w ogóle nie poprawiał stanu mojej cery. Oba te kwasy uwielbiam i zawsze w jakiejś postaci serwuję je swojej skórze. Czemu nie działały na mnie w tym przypadku? Podejrzewam, że znajdują się tam w bardzo, baaaaardzo małej ilości.

250 mililitrów kosztuje około 17 złotych. Nie jest zbyt dobrze dostępny (ja kupiłam swój w Jaśminie), ale mniejsze drogerie często mają go w asortymencie.



Płyny bakteriostatyczne, toniki z kwasami i podobne tego typu produkty to mój must have. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez toniku. Tego nie mogę z ręką na sercu polecić, bo po przetestowaniu dużej ilości takich produktów wiem, że jest naprawdę wiele dużo lepszych!
Jednak czegoś się nauczyłam dzięki niemu - imponująco wyglądający skład INCI nie gwarantuje jeszcze niczego. Czasem w wodzie/bazie rozprowadzone są tak mizerne ilości składników aktywnych, że nie ma co liczyć na efekty.

Jak u Was stoi sprawa tonizacji skóry? Macie jakieś kosmetyki z kwasami?

34 komentarze:

  1. Ja od dobrych kilku lat używam Clareny. Uwielbiam ten zapach i to chyba jedyny żel i tonik, który daje sobie radę z moją cerą. Zmieniam kremy, jednak staram się nie kombinować już z dzienną pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna marka! Na pewno nie warto by było jej zmieniać na ten tonik :/

      Usuń
  2. Ja do kwasów podchodzę bardzo ostrożnie. Kiedyś podrażniłam sobie cerę tonikiem z Biochemii i nie mam ochoty na powtórkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie toniki kwasowe w tym okresie to obowiązek. Ten tonik miałam i dobrze go wspominam. Dla mnie absolutnie nie był za słaby, a wręcz skóra delikatnie się złuszczała 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. kupuję ten płyn regularnie w Kontigo, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdzil. Swoją drogą brawa dla marketigowców, jak ze zwykłego toniku zrobili produkt niemalże apteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nad nim zastanawiałam i mimo wszystko może go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam teraz tonic Mizon z kawasami AHA i BHA razem :) Nigdy nie miałam tak gładkiej twarzy jak teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego. Muszę zacząć tego używać.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie z tonizacją też cienko, a jak dodamy kwestie hormonalne to na twarzy czasem mam czysta masakre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Subhanallah, this is a very good article. Give me awareness. Because all this time I always had a lot of good intentions, but after I got the things I could share.

    Cara Menghilangkan Nyeri Dan Pegal Di Lutut
    Tips Menyembuhkan Patah Tulang
    Obat Kanker Payudara
    Obat Bisul Alami
    Cara Menyembuhkan Bintitan

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem na etapie poszukiwania ulubieńca w tej kategorii :(

    www.bliskolasu.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie jesteś z niego zadowolona, cóż rozczarowanie czasem się zdarza, na pewno znajdziesz coś o wiele lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tego typu kosmetyków podchodzę ostrożnie, mam bardzo wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na buteleczkę sama bym się skusiła bo wygląda bardzo profesjonalnie i też bym się spodziewała, że to produkt medyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem im więcej funkcji ma pełnić dany kosmetyk to tym gorzej się spisuje, jest mniej skuteczny, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie dobrze a wygląda rzeczywiście na skuteczny produkt medyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak produkt jest skuteczny to warto go zakupić. Sama ostatnito testowałam wiele kosmetyków do włosów i śmiało stwierdzę, że te z sieciówek wymiękają. Wole postawić zawsze na profesjonalne kosmetyki do włosów. Wiadomo, że są nieco droższe, jednak za efekt warto zapłacic.

    OdpowiedzUsuń
  18. we have a tendency to are among them and that we guarantee to supply reliable services in order that you'll ne'er face constant error within the future once more. provide U.S.A. an opportunity to assist you fix your bug. dial dell printer Support number 800-382-3046.
    Dell Customer Service

    OdpowiedzUsuń
  19. Welcome to Norton. Norton protects your PC against Viruses, Threats, Malware, Spyware, RansomWare, and other Online Threats. Get assistance from the experts of Norton antivirus, you can click on the given link Norton.com/setup..

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę trudno jest znaleźć dobre przeciwtrądzikowe produkty. Nie znam tego toniku ale już na pewno go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. You can learn more about the new features of MS PowerPoint 2016 and use them to make your work easier by visiting the link "Microsoft PowerPoint 2016"

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy artykuł :) dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy produkt muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie ten produkt niestety się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się zapowiada ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałem jeszcze o tym płynie. Ciekawe, czy jest rzeczywiście tak skuteczny jak obiecuje producent.

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy ma inną skórę, dlatego nie wszystkim taki produkt się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujący produkt muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  29. No ciekawe rozwiązanie kiedyś takich nie było.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger