01:06:00

SUMMER BREEZE - MIX INSPIRACJI WŁOSOWYCH + prośba

Cześć!

Muszę zakuwać, więc dziś tylko trochę wyszperanych fotek:) Ćwiczenia zgodnie z programem, głównie dlatego, że podczas nauki są miłym oderwaniem od książek i komputera. Zobaczymy co będzie w czasie wolnym:P

Lato kojarzy mi się z lokami, falami, nieładem, sąd dziś zero prostowłosych w miksie (via tumblr)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


Która pani (a raczej jej włosię:P) przypadła Wam do gustu? Ja jestem oczarowana głównie 3, 10 i 14 <3

Pozdrawiam
Bogny Program

Ps. Na śmierć zapomniałam:P Miałam Was poprosić o udział w rozdaniu Złotej Pigmejki. To z okazji pierwszych urodzin jej bloga, a brakuje kilku osób do wymaganej 30stki. Nie róbcie lipy i.. klik:)


15 komentarzy:

  1. 2 i 6 najbardziej mi się podobają, ale wszystkie panie w ogóle mają piękne włosy. Ech ech też bym takie chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 8 i 11 są cudne, takie naturlne. Mi też lato kojarzy się z fryzurami jak fale czy loki, ale takimi "czesanymi wiatrem"

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i piękne włosy,sama bym takie chciała i nie mając z nimi żadnego problemu jak to jest teraz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, włosy to wredne kreatury:P Zazdroszczę tym, którzy nie muszą z nimi codziennie walczyć:)

      Usuń
  4. pani nr. 3 ma piękne włosy :)
    http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki niesforny nieład ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 15 ;) piękne włoski!

    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne nr 5 *-* Marzę by takie mieć, może kiedyś mi się uda :) Chociaż ja mam strasznie cienkie i delikatne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, dziewczyna ma się czym pochwalić, są takie grube <3 Ja też mam cieniutkie niestety:(

      Usuń
  8. 5!! :O Tak, jestem z podlaskiego :) Baleę kupuję w sklepach internetowych, a część też otrzymałam w ramach współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna prostuję włosy, bo moje naturalne są takie puchate falowane/lokowane - ogólny król Lew :P Ostatnio spojrzałam w lustro i sposobało mi się jak ułożyły się właśnie tak jak w Twoich inspiracjach. Chyba zacznę je ugniatać pianką, a nie męczyć prostownicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie!:) Nad wodą i tak się zamoczą, prostowanie na nic:D

      Usuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger