19:01:00

OKIEM KOSMETYCZKI: TYP CIEPŁY CZY ZIMNY - BŁYSKAWICZNA DOMOWA ANALIZA KOLORYSTYCZNA

Poznaj swój typ urody - ta podstawowa wiedza ułatwi Ci nie tylko podjęcie decyzji o doborze stroju, ale i podkładu, koloru włosów czy decyzji o wizycie w solarium.
Do wyboru mamy tylko dwie opcje, więc test jest naprawdę bardzo łatwy. Możesz mieć chłodny lub ciepły typ urody. Wykonaj polecenia, które umieszczam poniżej, a potem zapoznaj się z krótką charakterystyką obu tonacji. Przeczytaj je dopiero na końcu, żeby nie sugerować się moimi podpowiedziami:)

Musisz mieć:
1. Złotą chustę lub jakikolwiek ciuszek w tym kolorze. Może być błyszczący, brokatowy, matowy - bez znaczenia.
2. Srebrną chustę lub jak wyżej - jakąś część garderoby. Może to być również srebrna folia do pieczenia.
3. Od biedy złota i srebrna biżuteria - ale bardzo obfita:) Musi być ją dobrze widać.
4. Aparat fotograficzny/ajfonik/coś co pstryka zdjęcia.
5. Jasna powierzchnia, która będzie tłem dla zdjęcia. Może być prześcieradło, obrus lub po prostu biała ściana.
6. W razie problemów - dwie lub trzy życzliwe dusze, które podpowiedzą:)

Do testu musisz podejść bez makijażu, zdejmij okulary. Jeżeli masz farbowane włosy - zwiąż je w kucyk i ukryj, natomiast naturalny kolor włosów możesz wyeksponować poprzez rozpuszczenie ich.
Przygotuj aparat, a następnie przyłóż złotą chustę/ubranie do szyi. Cyknij zdjęcie portretowe tak by było widać tylko twarz i chustę. Ważne jest, by tło niczym się nie wyróżniało - tylko kolor chusty i Twój.
To samo zrób ze srebrną chustą. Zgraj zdjęcia na komputer, by dobrze się im przyjrzeć - jeżeli lepiej wyglądasz w złotej oprawie - jesteś typem ciepłym. Analogicznie: twarzowe srebro oznacza typ chłodny.
Bardzo możliwe, że bedziesz miała problem z wyborem. Widzisz się codziennie w różnych odsłonach, warto mieć kogoś kto doradzi. Spytaj mamę, brata, przyjaciółkę, albo umieść obie fotki na blogu - niech czytelniczki pomogą wybrać:)


Poniżej mała ściągawka, która ułatwi Ci wybór.


ofeminin
Chłodny typ urody:
- pergaminowa/alabastrowa skóra, prześwitująca
- srebrna oprawa chowa siniaki pod oczami
- oczy nabierają blasku
- kolor tęczówki harmonizuje z kolorem srebrnej chusty
- ktoś określił Cię już jako lato lub zimę
- jeżeli włosy mają naturalny kolor: zimny brąz, popielate blondy
- lekko blade, pudrowe usta, w zgaszonych kolorach






srebrnaagrafka
Ciepły typ urody:
- rude włosy, złote blondy
- skóra brzoskwiniowa lub w kolorze kości słoniowej
- rumieniec na policzkach wygląda zdrowo
- łososiowy róż czerwieni wargowej komponuje się złotą oprawą
- wiesz, że jesteś wiosną lub jesienią
- tęczówka bardzo różna, trudno się nią zasugerować



 Ja jestem chłodnym latem:) Pochwalcie się co Wam wyszło!

11 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie jestem chłodna, chociaż nie robiłam eksperymentu, ale obiecuję go dokonać, bo ciekawy !
    Wiem to, bo nie pasuje mi nic ze złota. Nie lubię biżuterii, ale jeśli już to założę srebro. O ironio losu włosy mam rude i mi pasują, chociaż też nie każdy kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W odpowiedzi na komentarz... no niestety, pod względem jakości od razu widać, że to jak to napisałaś "koło Maca nawet nie stało" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze to, niż sponsorowany pościk firmy kosmetycznej. Jeśli nie potrafi Pani zachować podstaw kultury, ani powiedzieć nic dowcipnego, to może lepiej wyłączyć komputer i pooglądać telewizję?:)

      Usuń
    2. Chyba nie zrozumiałaś zupełnie mojego komentarza ;) Przecież potwierdziłam to co napisałaś u mnie, że pędzle koło Maca nawet nie stały i widać to na pierwszy rzut oka. Zdaje sobie z tego sprawę. W żaden sposób nie czułam się urażona i nie wiem gdzie to wyczytałaś? Więc nie wiem dlaczego piszesz, że na Twoim blogu zachowałam się niegrzecznie i puściłaś taką 'wiązanke' w komentarzu...

      Usuń
    3. Ahaa, składnia sugerowała, że komentujesz mój wpis:P 'to' powyżej, 'te' pędzle. Zrozumiałam, że poczułaś się zaatakowana i w odpowiedzi tak mi chciałaś dogryźć.

      Usuń
  3. Jestem pewna, że gdybym przyłożyła złotą chustę, to pasowała by mi bardziej niż srebrna, ale i tak uważam swój typ urody za chłodny :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem w szarym sie stapiam w bezach brazach i zlocie rozjasniam czyli jestem latem czy zima?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem typowym chłodnym typkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wrażenie, że jestem neutralna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem trzecim typem - coś pomiędzy dwoma opisanymi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger