21:18:00

AKCJA 100 DNI PIELEGNACJI CIALA - LISTA UCZESTNICZEK, MOJE PLANY

Hej, dopiero zorientowałam się, że pierwszy dzień naszej akcji przypada na pierwszy dzień kalendarzowej jesieni:) 23 września będzie już nie tylko pierwszym dniem chandry spowodowanej wszechobecnymi kaloszami i brakiem światła słonecznego, ale też celem do osiągnięcia pięknego ciała.



Poniżej lista dziewczyn, które zgłosiły się do akcji. Bardzo Wam dziękuję:* Mam nadzieję, że dla Was będzie to takie samo wsparcie jak dla mnie:)
  • Kama
  • Włosowelove 
  • Daisy 
  • Amelia
  • Katarzyna Marika
  • Michasia
  • Paula
  • Marlena
  • Żaneta
  • Ty też możesz
  • Maleńka
  • Natalia
  • Angelika
  • Emilka
  • Jaskółka
  • Kana

Zamieszczam ponownie kalendarzyk akcji. Sto kratek, które należy systematycznie zakreślać jeśli udało się danego dnia zadbać o ciało:)


Moim celem jest też zredukowanie ogromnych zapasów preparatów pielęgnacyjnych. Oto co planuję zdenkować w czasie akcji:


Uff, jak zebrałam to wszystko w jednym miejscu to jestem po prostu przerażona:D Część z nich jest już do połowy zużytych, dwa peelingi już sięgają dna, ale nie wiem czy się wyrobię:P 16 opakowań najróżniejszych specyfików to naprawdę sporo.
Tak więc za cel stawiam sobie:
  • przez 100 dni nie dać ciała i smarować:D
  • zdenkować jak najwięcej produktów ze zdjęcia
  • przetestować różne metody pielęgnacji ciała, których wcześniej nie stosowałam

Trzymajcie kciuki:P 


Edit: Cieszę się, że mimo iż akcja zaczęła się już we wtorek, to wciąż nowe osoby chcą dołączyć! Jeżeli spóźniłaś się to daj znać pod tym postem, a dopiszę Cię do listy!:) Zawsze możesz nadrobić stracone dni robiąc coś dla ciała 2x w ciągu doby! :)

30 komentarzy:

  1. Dzieki Bogu nie lubie balsamow i peelingow i dla tego mam ich malo do zdenkowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też nie lubię, ale efekt po nich bardzo:D Dlatego bardzo chcę wyrobić sobie nawyk.

      Usuń
  2. Ach! To dzisiaj zaczynamy! Nawet nie wiem, kiedy to minęło! TO zaraz robię moje 100 przysiadów z wyzwania i lecę się smarować/masować/peelingować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyśmy wytrwały do końca akcji :) 3mam za was wszystkie kciuki :):) i za siebie też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę na post, miałam nadzieję, że zastane swoją nazwę na liście a tu co.. Zgłaszałam się pod postem o akcji ;) Chyba, że coś poszło nie tak i komentarz się nie dodał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wybacz:( Twojego komentarza faktycznie nie ma pod postem. Już dopisałam Cię do listy:*

      Usuń
  5. A cóż to za akcja? można się dopisać? :) Też mam trochę do zdenkowania i do kupienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna akcja dziewczyny :) mi motywacyjnie wystarcza sam projekt denko i daty ważności, więc już balsamowanie i nacieranie ciała stało się elementem dnia codziennego, ale pamiętam jeszcze czasy, kiedy też kiepsko mi szło, więc trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:* Ja ostatnio z denek zrezygnowałam, głównie ze względu na zagracanie przestrzeni mojego małego pokoiku.

      Usuń
  7. Już praktycznie zapomniałam, że zaczynamy, ale kilkanaście minut przed północą mnie olśniło i się wysmarowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tak samo:P Ale blogi się same nie przeczytają, musiałam ogarnąć cały internet! :)

      Usuń
  8. Wczoraj ruszyłam z kopyta, a teraz właśnie siedzę owinięta folią i się wrappinguję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supeer:D Ja uwielbiam body wrapping, tylko samej tak trudno się okręcić folią:(

      Usuń
  9. Nominowałam Ciebie do Liebster Blog Award... :) http://kobiecosci.blogspot.com/2014/09/moje-odpowiedzi-na-nominacje-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło!:* Na pewno odpowiem jeszcze w tym tygodniu:*

      Usuń
  10. Tak więc zaczynamy ;) Dwa dni zaliczone.. jeszcze tylko 98! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkim życzę powodzenia :D mnie to zmotywowało do zrobienia kalendarzyka ćwiczeń.... także w pewien sposób męczę się z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Wam powodzenia w akcji :) Faktycznie troszkę Ci się uzbierało tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już czuję ulgę, że powoli znika zawartość opakowań:D

      Usuń
  13. Zgłosiłam się i nawet wypociłam pierwszy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie akcja nie bedzie jakos uciazliwa, bardzo lubie smarowac sie roznymi balsami, robic jakies kuracje dla ciala itp :]]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna akcja, będę kibicować :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger