13:24:00

15 DNI Z ŻYCIA MOICH WŁOSÓW 1-15 KWIETNIA

1.04 Radical Med wcierka
2.04 Yves Rocher delikatny szampon z wyciągiem z hammamelisu; Yves Rocher odżywka jedwabista z mleczkiem z owsa; Marion olejki orientalne migdały i dzika róża
3.04 -
4.04 szampon Seboradin Regenerujący; maska Alterra granat i aloes; Mrs potters odżywka bez spłukiwania aloes i jedwab; Radical Med wcierka
5.04 -
6.04 Yves Rocher delikatny szampon z wyciągiem z hammamelisu; odżwyka Garier olej Awokado i masło karite
7.04 Radical Med wcierka
8.04 oliwka Babydream, szampon Seboradin Regenerujący, Broaer Curl miracle, Marion olejki orientalne migdały i dzika róża
9.04 -
10.04 Silver shampoo Rossmann, maska Garnier gęste i zachwycające + łyżeczka oleju awokado + łyżeczka oleju lnianego, Radical med wcierka
11.04 -
12.04 szampon Seboradin, odżywka Garnier olej awokado i masło karite
13.04 suchy szampon Isana
14.04 szampon Seboradin Regenerujący, odżywka jedwabista Yves Rocher, Marion olejki orientalne migdały i dzika róża; Radical Med wcierka
15.04 -


  • dałam sobie bana na suche szampony - używam ich tylko w kryzysowych sytuacjach, bo ostatnio bardzo przyczyniły się do powstawania łupieżu
  • wcierałam, wcierałam i wcierałam... matko, ten Radical jest taki wydajny, że już nie mogę na niego patrzeć!:P
  • włosy niby w dobrej kondycji, byłam z nich zadowolona, ale końcówki wyglądają coraz gorzej. Rozważam ostre cięcie przed końcem akcji zapuszczania, bo to po prostu nie ma sensu...
  • co drugie mycie rozcieńczam szampon (tylko co drugie, bo się lenię:P) i widzę poprawę stanu skóry głowy
  • na zdjęciu włosy niemal bez silikonów, tylko końcówki zabezpieczyłam serum. Wyglądają całkiem fajnie i o dziwo rozczesują się bez problemów!

Jutro na blogu pojawi się rozdanie, stay tuned! :)

4 komentarze:

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger