23:34:00

INSPIRUJĄCA SIEĆ - GDZIE KLIKAM W WOLNYCH CHWILACH



Szaroburo, zimno, nudno :( Pora skorzystać z dobrodziejstw internetu!:) Oto , gdzie spędzam najwięcej czasu

1. KINOMANIAK
Wszelakie filmidła, seriale i dokumenty. Każdy coś dla siebie znajdzie i premium wcale nie jest wymagane, by w spokoju obejrzeć film bez reklam. Polecam!

Aktualnie oglądam:


Sklep high fashion.


Z powodu kryzysu w portfelu zadowalam się ich kanałem youtube pełen znanych modelek, makijaży i mody - KLIK :))



3. Przezabawny Ryan Higa <3 Uwielbiam go od lat:) Koniecznie sprawdźcie jego kanał YT


4. MATRAS
Sezon książkowy już zaczęty, więc szukam ciekawych pozycji w dobrych cenach. Mają wiele promocji, np.

1+1 - kup książkę w promocji, a drugą otrzymasz za złotówkę. Oto co ja wybrałam:



5. NOT A VIRGIN SHOP
SH online. Dodatkowo masa pięknych dodatków i biżuterii <3






6. P.S. I Made This...
Strona niezwykle kreatywnych dziewczyn, które potrafią przemienić wszystko - od starej sukienki, przez biżuterię, po dynie! :) Strona jest idealna pod względem grafiki, DIY są niezwykłe, więc warto zajrzeć nawet jeśli nie lubicie bawić się w przerabianie ciuchów:)






3 komentarze:

  1. Kinomaniak- moja miłość i pożeracz czasu zarazem:P Trochę mnie wkurza, że po 18 nie można oglądać bez limitu jeśli się nie jest użytkownikiem premium

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z linków od Ciebie już wylądowało w moich zakładkach, dzięki;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Bogny Program - skin positivity , Blogger