16:00:00

15 DNI Z ŻYCIA MOICH WŁOSÓW 16-31 STYCZNIA

W drugiej połowie stycznia miałam okazję wypróbować parę nowych rzeczy - mniej lub bardziej znanych. Męczyłam paskudną olejową wcierkę i uzyskałam 2 cm przyrostu na miesiąc, czyli zero poprawy. 
Zachwyciła mnie saszetka szampon + odżywka Farmony Skrzyp polny. Szampon po prostu genialny! Zero splątanych kosmyków i niesamowita gładkość. Po tym duecie spodziewałam się przesuszu, ale nie musiałam nakładać nic oprócz serum. Zwykle zabezpieczam włosy od ucha w dół, tym razem wystarczyła kropelka na końce, tak na wszelki wypadek. Oba produkty są dostępne w pełnowymiarowej wersji (szampon w Biedronce za 4,99, odżywka online lub w aptekach).
Z olejowaniem na początku było krucho, bo wciąż nie po drodze mi było z kupnem nowej butelki oleju lnianego (tutaj o moim ulubieńcu - KLIK), ale wzięłam się w garść i dałam moim kudłom to co najbardziej lubią.
Jestem też zachwycona opiewaną w blogosferze odżywką Long Repair Nivei. Kawał dobrego silikonu po krótym nie potrzebuję już żadnego zabezpieczania końcówek.
Plany na luty? Nowa wcierka i częstsze płukanki z naftą:)

16.01
17.01 Szampon Farmona Skrzyp polny + Odżywka Skrzyp polny 10 min; Kuracja Marion 7 efektów z olejkiem arganowym
18.01
19.01 Szampon Nivea Long Repair + Odżywka Long Repair 10 min
20.01
21.01 Olejek łopianowy + Olej lniany 2h; Szampon Ziaja lawendowy do włosów normalnych + Odżywka Long Repair 20 min
22.01
23.01
24.01 Olejek łopianowy 2h, Szampon Yves Rocher stymulujący przeciw wypadaniu włosów + Odżywka Yves Rocher odbudowująca z olejkiem jojoba 20 min
25.01
26.01
27.01 Olejek łopianowy + Olej lniany 2 h , Szampon Ziaja Lawendowy do włosów przetłuszczających + laminowanie żelatyną (z odżywką Planeta Organica, 30 min
28.01
29.01 Olejek łopianowy 2h, Szampon Yves Rocher, odżywka Long Repair; płukanka z naftą kosmetyczną
30.01
31.01 Olejek łopianowy 2h, Szampon Long Repair, Toskańska maska Planeta Organica + łyżeczka oleju lnianego 30 min.; kuracja Marion na końcówki

To już 20 miesięcy odkąd nie rozjaśniam włosów, udało mi się zrobić zdjęcia na których widać dokąd sięga odrost - ledwie za ucho:( Utleniacz bardzo spowolnił ich wzrost, mimo, że teraz to 'aż' 2cm, to przez pierwszy rok powrotu do naturalek włosy właściwie nie rosły. 


No i dziękuję Wam za ponad 100-osobowe grono! Bardzo mi miło, że tracicie czas właśnie u mnie :)

13 komentarzy:

  1. śliczny kolor, nawet już grono ponad 100 osób

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj stosuję jeden szampon,nigdy nie stosowałam kilku jednocześnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ten głupi olejek co chwilę zmieniam szampon, zawsze myłam głowę co trzy dni, natomiast od olejowej wcierki bardzo przetłuszczają mi się włosy, No i tak zmieniam co raz szampon żeby znaleźć coś co utrzyma świeżość na dłużej.

      Usuń
  3. Muszę się wziąć za moje włosy bo aktualnie zima dała im w kość :/ nivea long repair jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, super:) W sam raz właśnie na zimę:)

      Usuń
  4. Bardzo ladne masz włosy, ja wlasnie musze zakupic w najblizszym czasie olejek łopianowy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczne włosy! Kolor jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń